Etkili Ortodonti Tedavisi

Ortodontik problemler her yaşta rahatsızlığa neden olabilir. Estetik hasarın ötesinde, çene duruş kusurundan veya kötü diş hizalamasından muzdarip insanlar yemek yemeyi, konuşmayı, yutmayı veya nefes almayı zor bulabilir. Mevcut ortodontik teknikler bu işlevleri restore eder ve gülümsemeyi arttırır. Bununla birlikte, birçok çocuk ve yetişkin, çok görünür ve bakımı zor olan rahatsız edici parantezler giyerek utanırlar. hizalama için diş tepsileri En son teknolojilerden, konvansiyonel tedavilere bir alternatif sunmaktadır. Bu şeffaf dental hizalayıcılar hem gizli hem de çoğu ortodontik problemi düzeltmede çok etkilidir.

Birçok diş uzmanlığından biri ortodonti. "Ortodonti" kelimesi, "doğru" anlamına gelen, orto kelimesinin Yunanca etimolojisinden türetilmiştir. Ortodonti, özellikle çenedeki yanlış hizalanmış dişlerin ve düzensizliklerin tanı ve tedavisini hedefler. Başlangıçta, ortodontik tedaviler ergenlere ve preadolesanlara yöneliktir, ancak bugün ortodontik hastaların yüzde 30'u yetişkinlerdir.

Daha kolay temizlik, daha iyi ağız hijyeni, daha iyi konuşma ve daha hoş bir gülümseme de dahil olmak üzere düzgün hizalanmış dişlere sahip olmanın birçok faydası vardır.

Neden Ortodonti

Çoğu ortodontik tedavi, dişleri yeniden hizalamak için hareket ettirmeyi amaçlar. Çenelerin ahenkli bir şekilde büyümesini izlemek, diş ofsetlerini veya bozukluklarını önlediği için önemli bir hedeftir. Estetik amaç zorunluysa, diş ünitesinin düzgün çalışmasının araştırılması da önemlidir.

İyi hizalanmış dişler fırçalamayı kolaylaştırır, diş plağı ve orada büyüyen bakterilerin oluşumunu önler. Bu bakım daha sonra diş etlerinin korunmasına katkıda bulunur. Ek olarak ortodonti, dişlerin daha iyi yaşlanmasını sağlayan bir önleme aracıdır. Kullanım ömrünün uzaması ile dişlerinizi sağlıklı tutmak gittikçe daha önemlidir!