Ortodontik Tedavi

Ortodontik tedavi bir olan bakım programlanmış seti bir veya daha fazla özel tıbbi cihazlar  uygulanması yoluyla elde, düzeltme kusurları, malokluzyonların ve / veya açık disfonksiyon ya da o çözmek veya çocukların büyümesini rahatsız etmek için onları izin vermez potansiyelini en iyi şekilde ifade etmek için Ortodontik tedavi, davanın karmaşıklığına ve ortodontik uzmanın gözlemine sunulduğu yaşa bağlı olarak tek bir aşamada veya birkaç ardışık aşamada yapılabilir.

Her hastanın ortodontik bir tedavi görmesi için kendi nedeni vardır , çünkü bazı temel amaç diş ve diş etlerinin sağlığını teşvik etmektir, diğerleri için gülümsemenin estetiği, diğerleri için doğru çiğnemenin restorasyonudur. Ortodontist hastanın ve / veya ailesinin nedenlerini dinler, hastanın davanın sunduğu zorluk seviyesini ve tedavi sırasında gerekli olacak işbirliği derecesini anlamasını sağlamaya kendini adamıştır.

Cihazlar, uzmanın bakım ve sağlık hedefine ulaşmak için kullandığı araçlardır, terapi değildir. Hastanın bu ayrımı anlaması önemlidir, çünkü ön tedavi ve müteakip kontroller, aynı zamanda tedavinin kendisi kadar ve işlev bozukluğu ve / veya kusurlu alışkanlıkların düzeltilmesi durumunda evde reçete edilebilen fonksiyonel egzersizler kadar eşit derecede önemlidir.

Çocuklar için ortodonti

Çocukların diş sağlığı son derece önemlidir, çünkü genel refahları da buna bağlıdır.

Ve eğer titiz bir ebeveynseniz, bunu aklınızda bulundurmalısınız.

Çocukların yaşamının ilk yıllarında, kemik bazlarının anormal büyümesini derhal tanımlamak ve daha sonra diş aparatının bir bütün olarak sağlıklı ve uyumlu bir şekilde gelişmesi için uygun bir ortodontik tedavi veya cihaz sağlamak mümkündür.

Belirli sorunların yokluğunda, cihazlar gerektiğinde, farklı klinik durumlara bağlı olarak yaklaşık 9-12 yıl arasında önerilebilir.

Son yıllarda, ortodonti pratiği, kitle iletişim araçlarının konuyla sürekli ilgisi sayesinde meşhur ve talep edilmektedir.

Ve ortodontik cihazların sadece çocuklar veya ergenler için ayrılmış araçlar olduğu yaygın bir fikir olsa da, son zamanlarda artan sayıda yetişkin bazı durumlarda veya diğerlerinde estetiği iyileştirmek için ortodontik tedaviye ve cihazlara başvurmaktadır. Karmaşık çiğneme sisteminin işlevselliği.

Yukarıda bahsedilen nedenlerden dolayı diş hekimlerine yönelen insanlarda bu sürekli artış, esas olarak modern "görünmez" ortodonti kaynaklıdır. Aslında, tellere ve metalik bağlantıların dişlere uygulanmasından kaçınılmasını sağladı, bunları rahat ve hafif müdahaleci maskelerle değiştirdi. Sizlerde ortodonti tedavisi ile birlikte dişlerinizi daha iyi bir hale getirebilirsiniz.